Slavnosti jablek na Krasíkově

05.10.2019

Slavnosti jablek na Krasíkově jsou každoroční oslavou jablek, moštu, štrůdlů, ale i místem s vysokou koncentrací místních výrobců všeho možného i nemožného, perfektní prostor pro setkávání a kulturní vyvenčení.

Letošní podzim je pro mou Retkev zlomový. Před rokem jsem o živnosti jenom snila, o propagaci "bezodpadového života" jsem se snít i bála... V mém okolí byla jenom hrstka lidí s pochopením k mé úchylce nevyhazovat, prát a recyklovat...

S vděčností a pokorou (ač se to tak nebude zdát) musím říct, že jsem sama na sebe hrdá. Nemám ráda klišé.... Ale napsat to musím - Ušla jsem dlouhý kus cesty, vybojovala vnitřní boje, a obhájila neobhajitelné, abych mohla být tam, kde jsem teď. - konec klišé č.1. 


A tak se stalo, že jsem i přes veškerá úskalí mohla prezentovat svou jedinečnou Retkev i na Slavnostech jablek na vrchu Krasíkov. Dřív byl pro mě prodej vlastních produktů na Krasíkově jedna z nedosažitelných met... Pozor! Klišé č. 2. - Ale vlastní pílí jsem dokázala nemožné...  S ZW sortimentem jsem na Slavnostech byla jediná, a i přes to jsem neoslovila tolik lidí, kolik by se na takové velké akci čekalo. Nejsem z toho ovšem ani trochu zkroušená... Stále zastávám postoj, že každý produkt si najde svého zákazníka. A také se nechci dostat do stavu, kdy budu přemýšlet, čím své zboží nahradím, aby "mě" lidé kupovali...


Závěr z posledních dní pro mě zní... ZERO WASTE, rozuměj život bez odpadu,  má smysl. Hlavně v naší uspěchané době... Klišé č.3... A pokud nezačneme myslet eko-logicky my, naše děti už nebudou mít šanci to ani zkusit... 

A taky jsem se ujistila v tom, že na trzích nemám co dělat... :-D

Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky