UNUO...? Aneb "pozvat si hada do vlastního domu?"...

27.06.2019

Pozvat si do vlastního domu hada, hřát si ho na prsou a nechat ho, aby sklidit veškerou slávu...? Rozuměj... (nabízet na vlastním ešopu jinou/známější/možná lepší značku látkových plen a dětského oblečení...)? A pozorovat, jak ze skladu mizí ty krásné UNUO plenky a doplňky zatímco na Retkví Cestovky se na policích už dlouuho práší...?


Nejsem zrovna průkopník ve svém oboru... Jít s kůží/látkou na trh, jsem váhala tak dlouho, až mě předběhly tucty jiných švadlen, maminek, plenkotvůrkyň... Nicméně... za svou prací si stojím, dělám jí srdcem a slavné CESTOVKY jsou jenom moje... (Třeba si na ně někdy tu ochrannou známku udělám...) Sama se nechávám inspirovat, učím se od jiných, přiznávám vlastní nedostatky...
Proto jsem se rozhodla věnovat kousek místa na svém e-shopu výrobkům značky UNUO. Pod touto značkou se skrývá parta nadšených a inspirativních žen, jejichž energie mě na začátku mého podniku hnala kupředu... Jejich práce si vážím a jejich výrobky jsem se rozhodla doplnit svou vlastní nabídku. Na svém e-shopu od teď nabízím UNUO kalhotkové pleny několika lákavých vzorů, separační i vkládací pleny, snappi sponky, přebalovací podložky... Vše to, do čeho se zatím Retkev nehrne. Ač se občas cítím a tvářím jako Ferda Mravenec - práce všeho druhu - zdaleka neumím a nešiju všechno... Proto svou nabídku rozšiřuji o další české výrobky, kterých si vážím a kterým věřím...


Ano, nešiju AIO, nešiju zatím ani přebalovací podložky, PUL pytlíky a další látkovací srandy. Ale za tím, co vám jako zákazníkům pod značkou Retkev představuji, si stojím. Nebojím se to přiznat a nebojím se Vám nabídnout jiné skvělé české výrobky. Seznam jejich tvůrců se chystám v brzké době rozšiřovat. 

Vaše Em


Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky